مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل توانیر در نشست ویدیو کنفرانس با مدیران روابط عمومی شرکتهای زیرمجموعه، برنامهها و اقدامات عاجل مدیریت مصرف برق در تابستان ۹۹ را تشریح و از تقسیم بندی کشور به ۵ هاب منطقهای در این خصوص خبر داد.
زمان انتشار خبــر : ۴ سال قبل
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل توانیر در نشست ویدیو کنفرانس با مدیران روابط عمومی شرکتهای زیرمجموعه، برنامهها و اقدامات عاجل مدیریت مصرف برق در تابستان ۹۹ را تشریح و از تقسیم بندی کشور به ۵ هاب منطقهای در این خصوص خبر داد.
زمان انتشار خبــر : ۴ سال قبل
مشروح خبر
به گزارش برق نیوز، ابوذر صالحی در نشست هم اندیشی، هماهنگی و تبادل تجارب شرکت توانیر و شرکتهای زیرمجموعه برای گذر از پیک تابستان که در ۲ مرحله و با حضور مدیران روابط عمومی شرکتهای برق منطقهای و توزیع برق کشور از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد، سرفصلهای برنامه روابط عمومی توانیر در ارتباط با اقدام عاجل مدیریت مصرف برق و عبور بدون خاموشی از اوج بار ۹۹ را تشریح کرد و از تقسیم کشور به ۵ هاب منطقهای در این خصوص خبر داد.
مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل توانیر، برنامه گذر از پیک روابط عمومی توانیر را مشتمل بر ۱۰ برنامه ذکر کرد که با نظر مدیرعامل و هیات مدیره شرکت توانیر، اصلاحات لازم روی آن انجام شد و قرار است با استفاده حداکثری از ظرفیتهای انسانی و منابع موجود از سوی روابط عمومیهای صنعت برق و با همراهی مردم عزیز کشور اجرا شود.
وی اولین برنامه را استفاده حداکثری از رسانه ملی در حوزههای اطلاع رسانی و آگاهسازی ذکر کرد و در این ارتباط از افزایش ۱۷ درصدی حضور مدیران توانیر در برنامههای گفتگو محور رسانه ملی، طی سال جاری خبر داد و گفت: در تلاشیم از طریق تعامل با مسوولان صدا و سیما این تعاملات را به پیش ببریم و روابط عمومیهای صنعت برق از طریق رسانه ملی بر طیف گستردهای از مخاطبان اثرگذار باشند.
ابوذر صالحی اقدام بعدی را راه اندازی وب سایت مدیریت مصرف برق به آدرس tavanirpr.ir به عنوان نقطه کانونی تعامل با مردم در روابط عمومی توانیر عنوان کرد که تلاش دارد با ادبیات عامیانه و با ایجاد فهم مشترک، توصیههای مدیریت مصرف برق و کاهش هزینه برق را به زبان ساده با مردم در میان بگذارد.
وی از عزم روابط عمومی توانیر بر گسترش قابلیت این سایت در جامعه از جمله افزودن بخش استانی و امکان طرح اختصاصی موضوعات مورد نظر هر استان همچنین قابلیت استفاده از چندین زبان و گویش محلی کشور خبر داد که به فوریت در حال پیگیری است.
صالحی سومین برنامه را تولید و نشر محتواهای موضوعی با بهره گیری از ظرفیتهای استانی اعلام کرد که سعی میشود موضوعاتی، چون روشنایی، بارهای سرمایشی، استفاده از لوازم برقی در ساعات اوج بار و … با محتوای موضوعی تولید و پس از تبدیل به محتوای رسانهای، در قالبی نظاممند و اثرگذار به اشتراک گذاشته شود.
وی با اشاره به نقش روابط عمومیهای صنعت برق در اشتراک گذاری محتواهای تولیدی هر استان در این سایت، قابلیت بارگذاری محتواهای تولیدی در دیگر شهرها و استانها با گویشهای بومی هر منطقه را حایز اهمیت دانست و افزود: ما میتوانیم از این طریق امسال به یک هم افزایی بزرگ برسیم و با استفاده بهینه از منابع محدود صنعت برق، در پیک سایی شبکه موفق شویم.
صالحی برنامه بعدی را در ارتباط با نامگذاری هفته آخر تیر ماه به نام هفته مدیریت مصرف عنوان کرد که با همراهی وزارت نیرو و مجموعههای استانی صنعت برق، هر روز با یک عنوان نامگذاری شده و تلاش میشود با آغاز دوره اوج مصرف، راهکارهای مدیریت مصرف برق از طریق گفتگو با مردم، در جامعه گسترش یابد.
وی روابط عمومیها را نقطه کانونی تعامل صنعت برق با مردم در فرایند پیک سایی ذکر کرد و با اشاره به راه اندازی مرکز پایش صنعت برق در توانیر یکی از امکانات این مجموعه را مرکز رسانهها برشمرد که برنامههای مدیریت مصرف برق را به تفکیک استانها پیگیری و به پیش میبرد.
صالحی تدوین و انتشار کتابچه انتظارات روابط عمومی و راهکارهای رسیدن به روابط عمومی متعالی در استانها را از برنامههای در دست انجام روابط عمومی توانیر ذکر کرد که امکان دسته بندی روابط عمومیها را براساس سنجهها و شاخصهای ارزیابی تدوین شده، فراهم میکند.
وی از دیگر برنامههای عملیاتی ۴ گانه این دفتر را تدوین شناسنامه روابط عمومیهای صنعت برق عنوان کرد که میتواند با ارایه تحلیل آماری و واقع بینانه، جایگاه، امکانات و محدودیتهای روابط عمومیهای صنعت برق را مشخص و آنها را در رسیدن به جایگاه فاخر و ارزنده روابط عمومی کمک کند.
وی تصریح کرد: بنا داریم روابط عمومیهای صنعت برق را بر اساس توانمندی و علاقه مندی به یک حوزه تخصصی مانند انتشارات، تولید محتوای رسانهای و گرافیکی، جذب منابع و … گروه بندی کنیم که منجر به هم افزایی شود این برنامهها به طور حرفهای و تخصصی به شرکتهای توزیع و برق منطقهای تسری مییابد و به زودی نهایی خواهد شد.
این نشست با ارایه گزارش اقدامات و نقطه نظرات مدیران روابط عمومیهای شرکتهای زیرمجموعه صنعت برق همراه بود.
منبع خبر: برق نیوز
واحد خبر
شرکت مهندسی آسیاوات به عنوان یکی از باسابقه ترین شرکت های ایرانی در حوزه مدیریت بهینه سازی انرژی در کشور در راستای ارتقای فرهنگ مدیریت بهینه سازی و اطلاع رسانی جدیدترین اخبار این حوزه اقدام به راه اندازی واحد خبر نموده است. کلیه اخبار منتشر شده از خبرگزاری های معتبر جمهوری اسلامی ایران تامین می گردد.
واحد خبر
شرکت مهندسی آسیاوات به عنوان یکی از باسابقه ترین شرکت های ایرانی در حوزه مدیریت بهینه سازی انرژی در کشور در راستای ارتقای فرهنگ مدیریت بهینه سازی و اطلاع رسانی جدیدترین اخبار این حوزه اقدام به راه اندازی واحد خبر نموده است. کلیه اخبار منتشر شده از خبرگزاری های معتبر جمهوری اسلامی ایران تامین می گردد.
منو